zondag 30 mei 2010

Tag: Your favourites

Deze tag kreeg ik van Rani van beautyglossary en van Eva van Eva's Beautyblog. En het is mijn eerste! Wat ben ik soms toch belachelijk blij om kleine dingen!
De tag werd overigens bedacht doos Suzan van Suusies Make-upBlog. Leuk idee, Suzan!

Ik heb lang nagedacht en ik denk dat dit toch mijn favoriete beautyspulletjes van het moment zijn:
- Lush Lemony Flutter
Ik kocht deze in Luik vandaar de Doigts de Fée. Zalig spul dit. Voor het eerst in jaren heb ik toonbare nagelriemen (nog niet perfect, maar ze zijn eindelijk om aan te zien!). En het ruikt nog lekker ook! Ik gebruik dit trouwens ook op mijn polsen, voetzolen, ellebogen... Hydrateert alle droge plekjes. n_n

- Vita Verde Natuurlijk Rozenwater
Deze gebruik ik elke ochtend nadat ik mijn make-up gedaan heb. Het fixeert de boel een beetje en in de zomer is het nog heerlijk verfrissend ook. Kan ook gewoon met water en een plantenspuit, maar dit ruikt zo lekker!

- Carmex lippenbalsem
Het tintelt! En het verzorgt nog eens goed ook. Ik heb een lush lipscrub maar sinds ik deze carmexstick heb, heb ik die geen enkele keer hoeven gebruiken. Geen velletjes, geen ruwe stukjes. Ik kan echt niet meer zonder carmex.



En dan nu nog effe de tag doorgeven:
- Desirée van Curvacious
- Milou van Cherize
- Kimberley van Barbiepop

Ik zal deze dames ook nog eens op hun blogje taggen, want ik geloof niet dat ik al erg veel volgers heb. xD

4 opmerkingen: