maandag 31 mei 2010

SHOPLOG: The Cosmetic House + NO-BUY

Ik plaatste net een gigantische bestelling op The Cosmetic House. Een Britse site, maar levert wel in heel Europa. De verzendingskosten zijn afhankelijk van het gewicht van je bestelling, dus dat valt nog mee hoor.
Als je hen even opzoekt op Facebook, vind je daar trouwens nog een kortingscode.

The Cosmetic House verkoopt merkproducten aan fantastische prijzen: meestal eindereeksproducten, oude verpakkingen, reisformaatjes of producten zonder verpakking. Alles is wel nog nieuw hoor, maar hierdoor zijn de prijzen soms tot 75% lager dan de RRP (Recommended Retail Price oftewel, wat het kost in de winkel).


Wat ik allemaal bestelde:

Bourjois Gel Embelliseur in 71 Caramel
( Deze zou wel eens te donker voor me kunnen zijn, maar ik waag het erop, als ie toch te donker is, maak ik er gewoon een winactie van, toch? ;) )
Bourjois Lovely Rouge Mirror Top Lipstick in 24 Brun Perlé en 02 Rose Essentiel
Bourjois Lovely BRILLE Lipstick in 05 Coreil des Mers
Bourjois Rouge Hi Tec Water Based Liptint in 82 Rougue Futuriste
Bourjois Volume Clubbing Extreme Volume Mascara in UV Light - Black Lumiere Noire
Bourjois Vintage Collection Brown Smokey Eye
( Ik hou van Bourjois, valt het op? xD )

 


Laval Glitter Eye liner in 35 Light Sand 
( Dit merk ken ik helemaal niet, dus ik ben benieuwd! )
Maybelline Wet Shine Nail Colour Bag Of 10 Mix
( 10 mystery nagellakjes! Spannend! )
Pout Eye slick in Mare
( Nog zo'n onbekend merk. Ik ben dol op verrassingen! )
Rimmel Lasting Finish Mineral Powder Foundation in 300 Sand
( Ik heb nog nooit een minerale foundation geprobeerd, ik ben altijd bang dat ze te weinig dekking geven, maar voor die prijs... 3,75 pond trouwens. Dat is 4,40 euro. ) 



Versace Hydrating Lipstick in V2000-C
( Versace voor 2,50 euro, komaan! )
Sally Hansen 2 in 1 Lip Exfoliator and Moisturizer


Prijskaartje: 
49 Britse pond of zo'n 57 euro. Daar komen nog 12 pond verzendingskosten bij en er gaat nog 7 pond korting af. Totaal is dus 55 pond of 64 euro.


Na mijn ELF-haul (waar ik trouwens nog op wacht omdat die slimmeriken het naar het verkeerde adres gestuurd hadden) heb ik mezelf nu op een NO-BUY gezet tot 7 juli. Dan ga ik naar Engeland, en let's be real, niet shoppen in de U.K., da's onmogelijk. xD

Sowieso wordt het al zwaar want voor en na het werk moet ik nog steeds voorbij Kruidvat en Di lopen en dan moet ik dat negeren. Help. o_o




Er volgen natuurlijk wel nog reviews van de ELF-producten en van deze haul, dus materiaal genoeg om de komende maand postjes over te maken.

Ik verwacht deze bestelling over een weekje. n_n
En dan, no more retail therapy voor Aurélie. Dat rijmt.

4 opmerkingen:

  1. Leuk!
    En veel succes met de no-buy tijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke bestelling!
    en veel succes ermee misschien met een omweg lopen zodat je niet langs de Kruidvat hoeft ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw, ik kende die site nog niet ^^ Meteen eens een kijkje nemen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de tip!
    Moet ik zeker eens bekijken ;))

    ps: ik heb je getagd voor de 'favorites tag' maar zag net dat je hem al eerder hebt gekregen. ;D

    BeantwoordenVerwijderen