maandag 24 mei 2010

SHOPLOG: ELF-haul

Ik heb er lang aan kunnen weerstaan, maar vandaag heb ik uiteindelijk toch een ELF-bestelling geplaatst. Zo'n 25 euro, verzending inclusief, dus ik heb me nog ingehouden. Hieronder een lijstje:

3-in-1-kleurenstick in Pink Lemonade en Golden Peach.

Waterproof Vloeibare Eyeliner in Pearl.

Oogschaduw Quatro in Nymph Dreams, Silver Lining en Butternut.

Glanzende Highlighter in Toasted, Golden Peach, Spotlight, Citrus en Lilac Petal.

Camouflagestick in Light Beige, Fair Apricot Beige en Light Honey.

Beschermende Hydroteint SPF 15 in Rosy Beige, Honey en Apricot Beige.

Eye Transformer.

Hier ben ik erg benieuwd naar! Dit is wat het belooft:

Maak van je schaduwen gloednieuwe tinten met deze vier opaalachtige schaduwen Draag alleen, onder, boven of in combinatie met uw lievlingsoogschaduw of -liner color om de schaduw te veranderen. Vervaag met een andere kleur om je eigene kleur te creëren.

Uiteraard komen er swatches en reviews wanneer ik de bestelling heb. n_n

Hebben jullie al eens iets bij E.L.F. besteld? Goede ervaringen mee of net niet?

5 opmerkingen:

  1. Oh wauw, ben nieuwsgierig! Ga je er reviews over maken? Ik hoop van wel!
    heb zelf nog nooit iets bestel bij ELF

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb zelf alleen de Eye Transformer, van de echte 'budget/1 euro' lijn heb ik nog niets geprobeerd, maar ben het zeker van plan.
    Ben ook heel benieuwd naar je reviews!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb mascara, lipgloss en oogschaduw van elf waar ik wel tevreden van ben. Ook had ik er oogpotloodjes van, maar die vond ik helemaal niet goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sommige spulletjes van ELF zijn echt leuk maar andere zijn rommel en mogen direct de vuilnisbak in. Je moet er wat geluk mee hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen