zaterdag 8 mei 2010

REVIEW: Sally Hansen Triple Strong

Een hele tijd geleden kocht ik de Sally Hansen Triple Strong lak.

Je kan dit zowel als base als als topcoat gebruiken en het glanst als een diamant. 

Fijn aan dit lakje is, vind ik, dat je het ook op zichzelf kan dragen: met twee laagjes van dit goedje zien mijn nagels er toch wel een week superverzorgd uit.

Het knalgroene flesje is ook alleen maar dat, een knalgroen flesje. De lak (gel?) zelf is een erg waterachtige doorzichtige vloeistof: helemaal niet stroperig en het droogt ook enorm snel.

Ook als je het als top en basecoat gebruikt, kan je kiezen voor een of twee laagjes, in beide instanties. Persoonlijk kies ik steeds voor eentje onder het kleurtje en eentje erboven. Van twee laagjes zie ik het nut niet echt.

Het heeft als ondertitel trouwens: Advanced Gel Nail Fortifier en claimt je nagels beter te laten groeien én te versterken.
Of hij mijn nagels nu ook echt sterker maakt? Nee. Ze blijven slap en broos en durven al eens "afpellen".
MAAR mijn lakjes blijven wél goed zitten. Ik heb ook essence, hema en manhattan base- en toplagen maar die kunnen hier echt niet aan tippen. Met een laagje Sally Hansen blijft mijn nagellak al snel 2 tot 3 dagen zitten terwijl ik zonder al na een uur of 3 chips en deukjes merk (mijn nagels zien af...).

Tenslotte is het product ook nog eens zuinig in gebruik. Ik heb het al zeker drie maanden, gebruik het meerdere keren per week en het is nog niet eens half leeg (of vol?).

Toch erg fijn spul dus!

3 opmerkingen:

  1. Ik kocht het in Kruidvat, maar ik weet niet zeker of ze het daar nu nog hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sally Hansen Triple Strong is te koop bij Ici Paris. Deze week in de actie 1 kopen en 1 gratis!

    BeantwoordenVerwijderen