zaterdag 8 mei 2010

WIN: nagelsetje CLOSED

Joepie, week 1 en er valt al wat te winnen:



Wat kan je winnen?
- Catrice Ultimate Nail Lacquer in 180 Hot or Not?: 
Een felroze lakje dat erg leuk staat op je tenen
- Essence Nail Art Nail Jewels: 
Ienie-mienie rhinestones in verschillende vormpjes en kleurtjes (wit, roze, rood, blauw en paars) voor op je nagels. Ik heb hier wel een 5-tal van gebruikt maar er zitten er honderden in dus dat kan geen probleem zijn.
- Fing'rs kort-vierkante vorm artificial nails (24):
Deze kreeg ik gratis bij iets anders (geen idee wat) en zijn ongeopend, zelfs de beveiligingssticker kleeft er nog op. :p

Wat moet je doen om te winnen?
Zoek (of maak) een afbeelding van een originele, creatieve, grappige,... nagellook en post deze als comment.

Tot wanneer?
Deze actie eindigt op maandag 10 mei om 20,00 uur.


VEEL SUCCES!

4 opmerkingen:

  1. ik heb zelf rhinestones en ik gebruik geen fake nagels, dus het zou een beetje zonde zijn om mee te doen enkel voor het lakje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen nood, ik heb hier nog een hoop spullen die ik één keertje of zelfs nooit gebruikt heb, dus die gaan zeker ook nog de deur uit binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PROFICIAT prettybudget.

    Hihi, zo win je toch nog wat. Dat is het voordeel van een startende blog: nog maar weinig bezoekers.

    Stuur maar een mailtje met je gegevens naar prinsesprikbordje@gmail.com
    Laat ook even weten of je alle spulletjes wil of toch alleen het lakje. Maakt mij namelijk niet zoveel uit. ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. damn ik heb de winactie net te laat gelezen, wat jammer!
    x

    BeantwoordenVerwijderen