zondag 29 augustus 2010

TAG: Happy 101

Deze tag kreeg ik van Kim van Pimpernell.


The Rules:
1. Post who gave you this award
2. State 10 things you like
3. Give this award to 10 other bloggers and notify them with a comment

10 things I like:

- Vriendje
- zoetigheid
- shoppen
- knuffelbeesten
- papier dat nog warm is van de kopieermachine
- lesgeven
- Engeland
- de geur van boeken 
- gekke sokken
- in mijn oren peuteren
(nu mag je allemaal EIKES roepen maar stiekem is het gewoon fijn =p )


Wie oh wie zal ik eens taggen?
Noëlle
Charlotte en Sien
Angela
Evelien
Cherize
Denise
Debbie en Wendy
MissLangHaar
Floor en Marjolein
Wayelz en Madelon

4 opmerkingen:

  1. Dat is leuk! Dankjewel. Ik denk dat ik hem ook over neem, maar ik heb ook nog een andere tag binnenkort :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whoops! Helaas was jouw reactie in de spamfolder beland (hihi) en kwam ik er pas laat achter dat jij ons had getagd. Dankjewel! Wat wel jammer is is dat we deze tag net hebben gedaan, dus hij komt er niet nog een keertje op ;) Hope you understand!

    BeantwoordenVerwijderen