maandag 5 juli 2010

SHOPLOG: Solden in Leuven

Wheee, lekker gewinkeld vandaag.

Eerst en vooral gestopt bij Claire's.
Twee brillen gekocht. Yes. Ik vind het al jaren zo jammer dat mijn ogen prima in orde zijn. Ok, dat klinkt ondankbaar maar ik vind brillen zo leuk staan bij mij! En ik kan ze dus niet aan, want er is niks aan de hand met mijn zicht.

Nu dus deze twee beauties gevonden bij Claire's. Ze lagen bij de zonnebrillen, dus ze zijn niet op sterkte, maar EN DIT IS BELANGRIJK! ze bieden ook geen enkele bescherming tegen de zon. Maar ze zijn wél leuk. Ze kostten 2,50 euro per stuk. Ik had er eerst zes vast, waaronder heel wat extravagantere exemplaren (denk flashy roze, dikke nerdy bokaalglazen enz.), maar die heb ik dan toch maar laten liggen.


Bij een bril hoort een brillendoos en deze vind ik ongelofelijk mooi. Ik had hem voor de solden al gezien en nu dus voor 5 euro op de kop getikt. Nice.


Twitter is mijn nieuwe favoriete tijdverdrijf en hoe hard lijken deze adorable vogeltjes op de twitterbird? 1 euro! Kan je toch niet laten liggen?


Deze roze nagellak was ook een koopje, dus ging ie in het mandje. Meehee. xD 1 eurootje.


Ook deze ketting heb ik meegegrabbeld. Kostte 2,50 euro.


Last but not least, deze zeer schattige oogschaduwpaletjes. Ik heb er ook een swatch bijgezet. Het pigment is niet super, maar het kan er mee door. Bovenaan de panda, onderaan de pinguin. Ik heb niet alle kleuren geswatcht (ook die kleine hartjes zijn namelijk allemaal oogschaduw), maar wel de grote vlakken.


Ook deze mooi jeanstas MOEST nog mee. Kostte 10 euro maar hoe lief zijn die versierinkjes?


Na Claire's kwam Essenza. Ik ben verslaafd aan Essenza. Ze hebben er zo'n fijne producten! En die winkel ziet er ook altijd zo netjes uit. Heerlijk. Ik kocht er deze scrubspons voor 5 euro en de eeltbalsem voor 4,95 euro. Die is niet nieuw voor mij, ik gebruik hem vaker en mijn tube was leeg. Opnieuw gekocht dus.

 
 
Daarna hop naar C&A. Daar was het weer een rommeltje in de pluzsize afdeling. Alleen hele oubollige dingen aan soldenprijzen. Bommakleren zijn niks voor mij, maar deze heb ik wel gespot. Ik had er voor de koopjesperiode mijn oog al op laten vallen maar vond hem toen te duur. Nu was ie -50% en dus ging ie mee. Mijn nieuwe badpak met afneembare schouderbandjes. Joepie. 14,50 euro.


Bij Veritas kocht ik zes leuke haarbandjes. Ik had er vorige week al twee gekocht, een lila en een turquoise en die heb ik de hele week niet meer van mijn kop gehad. Ze houden mijn hoofd bedekt wat nodig is met dit weer. Ik heb erg fijn haar en dan nog heel weinig ervan waardoor ik dus echt met kale plekken zit en die verbranden snel. Maar goed, met twee bandjes kan je geen maand rondlopen. Aanvulling van mijn collectie was dus nodig. Voor twee van deze banden betaalde ik 5,95 euro.


Daarna ben ik ook nog even bij Inno binnengewandeld maar daar vielen de solden tegen. Ik zag wel een geweldig Lancôme oogschaduwpalette maar toen ik het omdraaide moest ik toch even slikken. 55 euro. Ok, er ging nog 30% af, maar dat blijft veel geld voor 4 ieniemienie kleurtjes. Niet gekocht dus. Wel op gekwijld. En nu mogen jullie meekwijlen. ;D



En toen, ja, toen kwam Kruidvat. Helaas was de Gosh 1+1 actie al afgelopen. Ik had nochtans nog heel wat op mijn verlanglijstje staan en normaal was ik dat zaterdag gaan kopen maar, zoals sommigen misschien al op twitter lazen, dat kon niet want mijn teergeliefde ouders hadden mijn bankkaart geblokkeerd. Per ongeluk weliswaar. Ze dachten dat het die van mijn moeder was. Drie keer foute pincode en het boeltje lag plat. Ikke dus zonder geld en zaterdag dan maar thuisgebleven en filmpjes gekeken. Vanmorgen naar de bank, kaart hersteld en op naar Leuven! Joepies!

Hier dus de oogst:

Eerst en vooral toch nog twee goshproductjes gescoord: moussefoundation aan 5,50 euro. Deze gaan uit het assortiment vandaar dat ze wel nog korting hadden.

2 Sheer en 09 Walnut

Twee heel verschillende kleuren dus maar ik heb wat moeten gokken. De namen waren overplakt (Kruidvat is fantastisch... >_< ) en dus heb ik er gewoon twee kleurtjes uitgepakt. We zien wel hoe dat gaat op mijn snoet. ;)


Watjes van Demak Up. Ik zie net dat ik duo gepakt heb in plaats van duo+. Dat valt tegen. Ach ja... En een klein flesje nail polish remover van Kruidvat eigen merk. Een kleintje, want hij gaat mee op reis (Donderdag vertrek ik! Woehoe!). Met aceton. Jaja, dat is slecht voor je nagels blahblahblah. Zonder werkt gewoon niet voor mij. Dus ik kies met. Lekker puh!


Een bruine mascara van MaxFactor. 1 euro! Koopje, toch?


Littekencrème. Ik heb er steeds meer en ik stoor er me ook steeds meer aan, dus ik heb maar een potje gekocht. 2 euro en een beetje. Ik weet het niet meer precies.



Toen kwam ik aan het Essencerek en ja hoor, Return to Paradise was binnen. En veel dingen waren al uitverkocht! Maar ik heb toch nog mijn slag kunnen slaan. De swatches hieronder zijn telkens twee laagjes. Mijn excuses voor de verschrikkelijke nagelriemen. Ik had stress... x_x

Van links naar rechts: 03 back to paradise, 02 my little orchid, 04 fruit punch, 05 sun downer


En natuurlijk kocht ik ook het fantastische Shimmer Powder... maar die vind ik nu even niet. o_O Hopelijk ben ik hem nergens vergeten... PANIEK!


Ook bij Catrice was Caramé aangevuld. MOOOOOOI!

De lakjes in 04 Berry Bazaar en in 02 Bronzed Brown. Ik wil die goudkleurige ook nog maar daarvoor moet ik nog eens terug.


Vloeibare eyeliner in 02 Spiced Bronze. Deze kreeg ik heel moeilijk op de foto.


De smokey eyes kit. Eigenlijk denk ik niet dat ik deze veel zal gebruiken. Begrijp me niet verkeerd, hij is prachtig, maar ik heb al twee setjes met bruinschakeringen. Koopverslaving got me. Ach ja, kan gebeuren.


En tenslotte deze twee oogschaduws nog: 03 spiced red en 01 silky gold


Oef. Dat was het! Weer een hele hoop... Willen jullie nog ergens een gedetailleerde review van?

5 opmerkingen:

  1. die palletjes met panda is echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een boel, zitten leuke dingen tussen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat veel!:D Echt leuke spulletjes allemaal. Dat badpak vind ik echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een shoplog! De smokey eyes kit is wel mooooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohmijngod leuke spullen!
    Ik zou het wel fijn vinden moest je een review maken over die foundations van Gosh, ik wist zelfs niet dat ze deze hadden :o

    BeantwoordenVerwijderen