woensdag 12 mei 2010

SHOPLOG + WIN: Kruidvat kortingsbak

Wat ik toch allemaal niet doe voor een koopje...

Even de situatieschets: in de Kruidvat waar ik vaak kom, is een make-up kortingsbak. Die wordt wel steeds voller, maar ik heb niet de indruk dat er ooit wat uitgehaald wordt door het personeel (of door shoppers, het is écht vies!). 
Hierdoor gaat er al eens wat open in die bak. Gevolg daarvan is dat alles wat in de bak ligt, vet wordt, vol glitter hangt en plakt. Heerlijk. x_x

Anderzijds, onder de rommel in die bak zoals knaloranje lipgloss, papieren oogschaduwpalettes (op zich niet echt rommel, maar niet bestand tegen de vettige baktoestand) en gesmolten lipstick ligt soms ook echt wel iets leuks!

Eerder deze week vond ik er twee GOSH-lakjes. Wel, die bevallen me zo dat ik er nog twee dezelfde uitgevist heb. Dus die zijn nu te winnen! Het gaat om 046 Ginger (een beige shimmer) en 532 Nectarine (een heel licht oranje-roze shimmer). Twee leuke nudekleurtjes dus! In Nectarine is de shimmer veel zichtbaarder dan in Ginger.

 Links dus Nectarine, rechts Ginger.

Geen zorgen, ik pel de yucky etiketjes eraf, spoel de glitters weg en ga er dan nog eens over met alcohol. Niks besmettingsgevaar. ;)

Ik kan jullie helaas geen swatches bieden omdat mijn fototoestel tijdelijk "een beetje kwijt" is. *schaam* Komt wel weer tevoorschijn, hoor...

Hoe kan je winnen?
Heel eenvoudig, promoot http://prinsesprikbordjeskasteel.blogspot.com/ op een of andere manier: via je twitter, facebook, je eigen blog,... Post uiteraard ook even je gebruikersnaam of een linkje zodat ik het wel kan checken. Succes!

Deze actie loop trouwens nog tot woensdag 19 mei 20.00u.

Daarbovenop vond ik ook nog een vijftal Nivea Creamy Metal Eye Shadows. Een bruine, een taupe, een gouden, roze en lila.
Als oogschaduw zijn deze wat nutteloos, maar ze doen het prima als base. En dit voor 1 miezerig eurootje! (oorspronkelijk kostten deze ongeveer 8 euro!)
Nice catch, methinks.

7 opmerkingen:

  1. Leuk dat je de lakjes weggeeft! Nectarine heb ik zelf al en Ginger ligt bij ons ook in grote hoeveelheden in de uitverkoopbakken, dus ik doe niet mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke winactie! die kleurtjes lijken me echt superduper tof! ik heb je gepromoot op mijn twitter: http://twitter.com/Nailpolicious
    follow je trouwens nu ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heyhey Prinses Prikbordje!
    Geweldig dat je dat weggeeft.
    Heb je gepromoot op twitter;

    (check; http://prinsesprikbordjeskasteel.blogspot.com/ winacties, reviews, en ze geeft altijd super leuke en fijne reacties op mijn blog. ♥
    less than 5 seconds ago via web)

    + ik link je ook bij mijn links, en follow je.
    Kuss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het op twitter gezet :D
    ohja me mail glambeauty@live.nl, omdat ik hier niet kan invullen.

    http://twitter.com/daniqueismyname/status/13918488300

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb iets op twitter gezet :) Mijn twitter staat wel op prive dus dan zal je even toestemming moeten vragen, dan geef ik je dat wel. Mijn naam is Roxefrox

    ''

    Leuke winactie op een nog leukere site! http://prinsesprikbordjeskasteel.blogspot.com''

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, ik doe mee, ik zeg later wel even wat ik allemaal heb gedaan enzoo.. (: x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. http://twitter.com/diaryscene/status/14175047239 , nou dat heb ik dus getweet. Ik ga straks misschien nog een kleine blog schrijven (:

    BeantwoordenVerwijderen