zaterdag 15 mei 2010

NOTD: Hema Long Lasting Nailpolish in 82 (pastelgroen)


Oke, de foto's zijn niet superscherp, ze zijn gemaakt met mijn gsm, bij erg slecht licht, maar ge gaat het ermee moeten doen.

Deze groene lak (jawel, op foto lijkt hij blauw, maar hij is écht groen) is van de nieuwe HEMA-collectie. Een fijne creamfinish die vlotjes lakt en goed dekt. En voor 3 euro ongeveer!

Bloemetjesprint gemaakt met Essence imageplates en een W7-lakje van Warpaint Cosmetics. Ik weet niet wat de algemene kwaliteit van deze lakjes is. Ik heb er drie: een fluoroze, een parelwitte en een olieblauwe. De blauwe en witte zijn geweldig, de roze is absolute shit. Ik kocht deze in Birmingham voor 7.99 pond, geen idee waar je hem anders kan vinden. Wie dat wel weet, comments plz.




6 opmerkingen:

  1. Hmm, hij lijkt zo te zien wel heel erg op Sold Out Forever van Catrice, niet? Mooie nailart ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie toch groen op de foto's :-) En inderdaad, ligt dicht bij Sold Out Forever, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kleurtje voor de zomer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik maak binnenkort eens een postje waarin ik deze met Sold Out Forever vergelijk, dan hebben we uitsluitsel. :p

    BeantwoordenVerwijderen