zaterdag 22 mei 2010

Ha! Wat heb ik nu weer gekocht?

Dit dingetje zag ik in Kruidvat liggen. Ik had GEEN idee wat het was, maar het zag er zo ongelooflijk cute uit met dat lief oranje en dat schattige strikje, ik moest het meenemen. Het heeft geen deuk geslagen in mijn portemonnee: 1,29 eurootjes.




Ik dacht: dat moet een compact poeder zijn of een perzikkleurig blushje, maar nee, dus niet. Casuelle, dus ik had wel iets kunnen vermoeden, natuurlijk.

Na het wegprullen van de plakband blijkt het een glitterpufje te zijn. Hm. Echt blij ben ik daar niet mee. Ik gebruik dus werkelijk nooit glitter. Ik kan zelfs niet tegen oogschaduw die te veel glittert!

Achja, het is nog steeds een schattig doosje... =p

Misschien moest ik dan maar eens een losse blushpan kopen en die erin plakken?

3 opmerkingen:

  1. Haha, dat doe ik ook altijd: spulletjes kopen zonder te weten wat het is :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hay dear blogger!
    How are you? I'm glad that I've visited this blog! She's lovely.

    Please, check mine too & maybe we can follow eachother!
    You can also join my GIVEAWAY!
    Love, Cindy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, grappig dat je het kocht zonder te weten wat het is! maar dat is mij ook al wel eens overkomen :p
    x

    BeantwoordenVerwijderen