woensdag 19 mei 2010

LA RESISTANCE: Yves Rocher Fruitig Zomerparfum

Vandaag nog even langs Yves Rocher gewandeld. Het was lekker zonnig, het was te verwachten dat ik tussen al die leuke productjes wel weer iets zou vinden dat ik "moest" hebben.
Ik ging eigenlijk eens ruiken aan So Elixir omdat ik er zoveel goeds over hoor, maar die was me nog niet zomers genoeg. Nee, wat mij aanstond was deze:

Aquarelles végétales, fruitig zomerparfum

O. Mijn. God.
Lychees! Hybiscus! Citrus! Passievrucht! Mango! Regenbuitjes! Meloen!
Ik waande me in een tropische jungle met schreeuwende papegaaien en rustgevende watervalletjes incluis.
Jee, wat een heerlijk sunny ding was me dat...

Ik ben er nog steeds niet goed van en hoewel ik eraan weerstaan heb (een beetje het idee van deze rubriek: La résistance), zit het er toch dik in dat ik deze alsnog koop. ZAAAAAAAAAAAAAAALIG!

1 nadeeltje: het is een eau de toilette en die houden bij mij altijd maar een uurtje of twee. Eau de parfum is meer mijn ding. Ach ja, dan maar een leeg miniverstuivertje vullen en dat in de sacoche stoppen.

Yves Rocher is wat make-up betreft naar mijn gevoel vaak rommel, maar hun parfums zijn ongelooflijk goed. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Talking about make-up: deze wil ik ook nog eens...

Rouge met aquarel effect 

Dit zegt Yves Rocher zelf hierover:

Een nieuw soort rouge in de vorm van een fruitige, frisse gel! U brengt de rouge heel gemakkelijk met een vinger aan voor een transparant aquarel effect.
Verkrijgbaar in twee zomerse, vrolijke kleuren, Coquelicot léger en Corail nude, die bij iedere huidskleur passen. Uw wangen krijgen een onweerstaanbare, rode blos. Wilt u een lichte gloed of een meer dekkend resultaat? U bepaalt zelf in welke mate u uw jukbeenderen accentueert.
Als extraatje wordt u bij het aanbrengen getrakteerd op de verfrissende geur van watermeloen. Zomerse sensatie in een schattig klein tubetje om altijd bij u te hebben!

Geheim van de formule: verrijkt met camelia-olie.
Onder dermatologisch toezicht getest.

+punt: het kleine tubetje neemt u overal mee naartoe!



1 opmerking:

  1. Hahah, ben je lekker enthousiast over! (:
    Ik ga 'm eens testten, kan ik zien of ik 'm wil :D Klinkt in ieder geval erg goed (:

    BeantwoordenVerwijderen